Nasza oferta
Branding
Zajmujemy się kompleksowym i profesjonalnym brandingiem oraz rebrandingiem marki.
Takie elementy brandingu jak logo, system identyfikacji wizualnej dostarczają klientom pozytywnego pierwszego wrażenia o marce czy produkcie. Wykreowany spójny, oryginalny i nowoczesny wizerunek pomaga utożsamić i spiąć wszystkie działania firmowe w całość. Konsekwentne wykorzystywanie mocnych stron spójnego wizerunku może się łatwo przełożyć na budowanie wiarygodności firmy a także zaufania dotychczasowych i nowych klientów.
Wyróżnij swoją markę z naszą pomocą!
Naming
Oferujemy profesjonalne stworzenie oryginalnej, chwytliwej nazwy dla powstającej marki. Oryginalne nazwy firm pozwalają wyróżnić się na tle konkurencji, by klient właśnie na nas zwrócił uwagę. Nazwa powinna intrygować, zainteresować klienta i utrwalić nazwę w swojej pamięci – to wszytko możemy osiągnąć poprzez swoją unikalność. Przy tworzeniu naming’u analizujemy rynek, dostępność domen i ogólne trendy panujące w danej branży.
Projektowanie logo dla firm
Logo jest jednym z najważniejszych elementów identyfikacji wizualnej firmy. Odgrywa ono ogromną rolę w budowaniu wizerunku marki, wyróżnia firmę wśród konkurencji oraz pokazuje charakter przedsiębiorstwa. Warto poświęcić tej kwestii należytą uwagę.
Opracowujemy logo w wersji i formatach całkowicie skalowalnych i możliwych do dystrybucji w druku jak i do wykorzystania w Internecie.
W skład usługi wchodzi: 3 projekty logo do wyboru, logo w wersji wektorowej, wersja monochromatyczna, przeniesienie praw autorskich majątkowych, logo dostarczone w formatach wektorowych: ai, pdf, eps i rastrowych: png
Rebranding
Rebranding to proces zmiany percepcji marki, poprzez zmianę elementów jej komunikacji. Wiąże się to głównie ze zmianą loga, nazwy, czy kolorystyki, ale również wiąże się to ze zmianą strategii, myślenia firmy. Poprzez rebranding chcemy przede wszystkim odświeżyć postrzeganie naszej marki i osiągnąć dzięki temu lepszą pozycję na rynku.
Identyfikacja wizualna
Kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest zaistnienie w świadomości odbiorców. Jest wiele sposobów na to, aby dotrzeć do potencjalnych klientów i zapaść im w pamięć. Identyfikacja wizualna firmy jest jednym z podstawowych narzędzi służących do tego, aby zbudować pozytywny wizerunek marki i zachęcić odbiorców do zakupu naszych produktów lub skorzystania z oferowanych usług.
Wszystkie elementy identyfikacji wizualnej systematycznie pojawiające się na materiałach reklamowych mają szansę zbudować pożądany wizerunek marki, dlatego tak ważne jest stworzenie przemyślanego przekazu. Skuteczna identyfikacja wizualna firmy powinna uzupełniać jej komunikację i przede wszystkim być charakterystyczna oraz zapadająca w pamięć – w końcu jej celem jest wywołanie u odbiorców natychmiastowego skojarzenia stworzonej kompozycji z daną marką.
Księga znaku & Identyfikacji wizualnej
Księga znaku to zbiór zasad według których należy stosować zaprojektowane logo. Natomiast Księga identyfikacji wizualnej to zbiór zasad projektowania i wyglądu takich materiałów jak koperty, papier firmowy, czy wizytówki. Dodatkowo, wedle potrzeb, grafik może także zawrzeć tu projekt takich gadżetów jak kubki, teczki ofertowe, smycze, długopisy, notesy, koszulki itd. Również Księga identyfikacji wizualnej zawiera zasady według których należy stosować zaprojektowane logo.
Studio graficzne