Secco HRS

Agencja pracy tymczasowej

Klient: Secco HRS

Rok: 2019

Zakres prac: Logo, Identyfikacja wizualna, Strona internetowa

Stworzone przez nas logo symbolizuje literę „S” oraz uścisk dłoni jako znak współpracy. Identyfikacja wizualna – zaprojektowaliśmy i przygotowaliśmy do druku wizytówki, teczki firmowe, papier firmowy i notesy. Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej dla Secco HRS kierowaliśmy się przede wszystkim tym, że nowy wizerunek miał odzwierciedlać najważniejsze cechy firmy: zaufanie, fachowość, terminowość. Strona internetowa dla Secco HRS została zaprojektowana w dwóch wersjach, dla kandydata oraz dla pracodawcy. Strona została stworzona z myślą o Klientach i o wygodzie poruszania się po niej. Cel ten udało się osiągnąć dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu elementów na stronie i prostocie. Cała strona została zaprojektowana w kolorach oraz w charakterze identyfikacji Secco HRS.

Stwórzmy razem coś niesamowitego

Studio graficzne

Opinie Klientów

Bardzo długo szukałem odpowiedniego grafika i w końcu się udało! Prace na najwyższym poziomie, wszyscy podziwiają moje wizytówki i stronę WWW. Prace są niezwykle estetyczne, nowoczesne i odpowiednio dostosowane do grupy docelowej moich klientów. Rzetelna i fachowa współpraca.
Piotr Płotczyk
Właściciel PŁOTECH
Jestem stałym klientem VEKSDESIGN i wiem, że zawsze mogę liczyć na sprawną, kreatywną, profesjonalną i terminową współpracę. Veronica uważnie słucha i wyczuwa potrzeby swoich klientów oraz ich specyfiki branży. Polecam!
Karolina Ambarcumian
Właściciel Lion Apartments Sopot
Profesjonalne podejście do potrzeb klienta, a także zaangażowanie, solidność oraz szybkie terminy realizacji, sprawiły, że współpraca z Panią Veroniką, to czysta przyjemność.
Grzegorz Miłkowski
Managing Director, ContentHouse
Z przyjemnością polecam p. Veronikę, która zaprojektowała nowe logo dla mojej działalności - nauczania języka niemieckiego i wykonała cały szereg innych pasujących do niego grafik, z których codziennie korzystam. Podziwiam profesjonalizm p. Veroniki i jej wyczucie tematu połączone ze znajomością aktualnych trendów graficznych. Nie jest to moja odosobniona opinia, podzielają ją tysiące odbiorców moich materiałów, które wyglądają teraz naprawdę świetnie.
Agnieszka Drummer
Metoda AD