Morelikes

Agencja social media. Pomagają osiągnąć zamierzone cele za pomocą komunikacji i promocji w poszczególnych kanałach mediów społecznościowych.

Klient: Morelikes

Rok: 2020

Zakres prac: Logo, Identyfikacja wizualna, Strona internetowa ze sklepem internetowym

Zaprojektowaliśmy dla morelikes: logo, całościową identyfikację wizualną, stronę internetową wraz ze sklepem internetowym. Przy tworzeniu logo kierowaliśmy się branżą oraz najważniejszymi cechami agencji. Logo morelikes składa się ze sygnetu oraz logotypu. Sygnet jest połączeniem trzech elementów symbolizujących social media – hashtag, kolory najczęściej występujące w aplikacjach social media oraz kierunek poszczególnych elementów symbolizuję więź „connection” między ludźmi w social media. Strona internetowa dla morelikes została zaprojektowana w nowoczesnym stylu. Oprócz strony został zaprojektowany i wdrożony mini sklep internetowy.

Stwórzmy razem coś niesamowitego

Studio graficzne

Opinie Klientów

Bardzo długo szukałem odpowiedniego grafika i w końcu się udało! Prace na najwyższym poziomie, wszyscy podziwiają moje wizytówki i stronę WWW. Prace są niezwykle estetyczne, nowoczesne i odpowiednio dostosowane do grupy docelowej moich klientów. Rzetelna i fachowa współpraca.
Piotr Płotczyk
Właściciel PŁOTECH
Jestem stałym klientem VEKSDESIGN i wiem, że zawsze mogę liczyć na sprawną, kreatywną, profesjonalną i terminową współpracę. Veronica uważnie słucha i wyczuwa potrzeby swoich klientów oraz ich specyfiki branży. Polecam!
Karolina Ambarcumian
Właściciel Lion Apartments Sopot
Profesjonalne podejście do potrzeb klienta, a także zaangażowanie, solidność oraz szybkie terminy realizacji, sprawiły, że współpraca z Panią Veroniką, to czysta przyjemność.
Grzegorz Miłkowski
Managing Director, ContentHouse
Z przyjemnością polecam p. Veronikę, która zaprojektowała nowe logo dla mojej działalności - nauczania języka niemieckiego i wykonała cały szereg innych pasujących do niego grafik, z których codziennie korzystam. Podziwiam profesjonalizm p. Veroniki i jej wyczucie tematu połączone ze znajomością aktualnych trendów graficznych. Nie jest to moja odosobniona opinia, podzielają ją tysiące odbiorców moich materiałów, które wyglądają teraz naprawdę świetnie.
Agnieszka Drummer
Metoda AD