Zaprojektowaliśmy dla morelikes: logo, całościową identyfikację wizualną, stronę internetową wraz ze sklepem internetowym.
Przy tworzeniu logo kierowaliśmy się branżą oraz najważniejszymi cechami agencji. Logo morelikes składa się ze sygnetu oraz logotypu. Sygnet jest połączeniem trzech elementów symbolizujących social media – hashtag, kolory najczęściej występujące w aplikacjach social media oraz kierunek poszczególnych elementów symbolizuję więź „connection” między ludźmi w social media.
W całościowej identyfikacji jak i w logo zostały wykorzystane 4 kolory – bardzo rzadko wykorzystywana zostaje taka ilość kolorów, ale w tej identyfikacji i w logo ta ilość kolorów zdecydowanie jest zaletą i była niezbędna by wyróżnić agencję na tle konkurencji.









Strona internetowa dla morelikes została zaprojektowana w nowoczesnym i w niecodziennym stylu. Kolory oraz zdjęcia zostały dobrane i zaprojektowane w taki sposób by wywoływać pozytywne emocję. Oprócz strony został zaprojektowany i wdrożony mini sklep internetowy.